söndag 23 januari 2011

Utmaning & Giveaway!

Kreativ Utmaning = Giveaway time!


Jag deltar i en utmaning som går ut på att uppmuntra till kreativitet. Jag lovar göra något handgjort till de 3 (egentligen 5, men har även på FB, så därav 3 här på bloggen) första som kommenterar detta inlägg. Ni kopierar till er status och lovar samma sak, att anta utmaningen! Gåvan görs för hand och skall levereras under år 2011, även per post. När du kommenterar, se till att skicka din hemadress i ett PM as well.
Är du med??



Det spelar ingen roll på vilket sätt det är handgjort, det kan vara målat, ritat, bakat, sytt, virkat eller pärlat! Huvudsaken är att det är DU som har gjort det! 
Så visa att du är Kreativ - anta den här utmaningen! 

4 kommentarer:

  1. Det här låter jätteskoj! Tänk att jag är först med att nappa på din utmaning! Jag lägger in detta i min blogg lite senare under kvällen!
    Kram från Kristin i Borås

    SvaraRadera
  2. Jag vill väldigt gärna vara med! jag kan kontaktas på lejonkungens@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Det finns ännu EN plats kvar i min utmaning! 2kommentarer via FB och 2 här = 4st.

    Vem vill ha den sista??

    SvaraRadera
  4. Jag nappar gärna på din utmaning, det kan bli spännande, du gillar ju att sy och det gör inte jag, men jag gör en del annat. Jag skickar adressen.
    Christina/Silversidan

    SvaraRadera

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!