måndag 31 januari 2011

Makeover

Jag var inte riktigt nöjd med min förra layout och design på bloggen, därför har jag spenderat denna dag med att söka igenom *hela* internet (känns det som i alla fall) efter en design som jag trivs med. Till slut hittade jag den! Jag tycker om den ljusa blåfärgen och blommorna som ser ut att vara fast broderade.
Utöver denna makeover på bloggen har jag inte hunnit med så mycket här hemma. Båda pojkarna är fortfarande sjuka, de har feber, hosta och snuva. Jag har en hel del saker som jag vill sy, men ideérna finns ännu bara i mitt huvud.



Häromdagen fick jag hem ett tyg som jag ska ha på baksidan av en "9-patch-disappearing" täcke och jag längtar tills jag får börja med den. Men det kommer nog inte bli denna vecka, för att till helgen kommer det tre dans-vänner hit och ska bo här.



Det är nämligen dans-mara här i stan och det känns hur kul som helst! Men det är lite att pyssla med innan dess. Jag tänkte hinna med att baka bröd för att ha till frukost och sen funderar jag på att göra "Sloppy Joe" som nattmat! Det var längesedan jag åt det!
Sloppy Joe!  *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!