fredag 21 januari 2011

Nya Flikar - WIP & Till Salu

Uppdatering!

WIP's
Nu har jag uppdaterat "Till Salu" sidan här på bloggen. Bland annat har jag lagt upp lite fler necessärer och lite senare idag kommer jag förhoppningsvis lägga upp några sko-påsar också. Sko-påsarna går att få i de flesta färger och med en hel del roliga applikationer. Om så önskas kan jag även sy dit ert namn. 

Helt nytt på bloggen är att jag har skapat en sida som kallas WIP - Work In Progress. Där kommer jag att visa upp olika arbeten som jag håller på med. En del av projekten kanske det fattas något på och en del har jag ännu inte bestämt hur slutresultatet ska bli. 

1 kommentar:

  1. fina saker du säljer! Kikade in på "till salu" sidan. :)

    Sv: Ja men prova! Det värsta som kan hända är att man misslyckas. :) Jag tycker det är svårare att få till goda bröd så du kan gärna få dela med dig av något lätt recept! :) tack för uppmuntran! Det värmer hjärtat. :) Kram

    SvaraRadera

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!