fredag 17 december 2010

Uppstart

Hej på er!

Ja då var det dags igen då! Tänkte att jag skulle börja blogga (igen), mest för att kunna dela med mig av allt smått och gott jag hittar på internet, men också för att visa upp de alster jag skapar.
Nu är jag föräldraledig och hemma med yngsta sonen Joel som föddes i slutet av augusti i år. Han har snart hunnit bli 4 månader, tänk vad tiden går fort! Neo, den äldsta sonen, är 6år och började "miniettan" nu i höstas, så dagarna är relativt lugna för min del eftersom Joel är så snäll.

Denna gång kommer min blogg att handla om allt jag pysslar med under dagarna. Det blir allt från matbröd, fikabröd, lapptäcken i olika format och annat som jag knåpar ihop hä
r hemma!

Ha det så gott och stressa inte nu för mycket innan jul,
julen kommer ändå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!