söndag 19 december 2010

Tomhet här hemma...

Så tomt kommer det att vara här hemma i nästan 3½ vecka!

Idag har min syster Sofi, Jimmy och min pappa åkt till Seattle, det kommer att vara så tomt här hemma. Önskar att vi kunnat följa med, men för enkelhetens skull så stannade vi hemma (mest pga barnen). De åker och hälsar på släktingar till oss och när vi åker över brukar vi försöka ha med oss lite presenter. Sent om sider (idag kl 9.30) kom jag också på att jag ville skicka med nåt, men vad?! Hade inte så mycket "extra" presenter här hemma och in till stan skulle jag aldrig hinna. Men kom på att en liten brödkorg borde jag hinna med, hade ju 1 timma på mig. 



Så då fick det bli en liten enkel brödkorg (fast fylld med frukt vid fotograferingen):


Istället för mellanlägg så har jag kviltat den med vadd för att den skulle bli "stabilare". Diameter är ca 20cm. Hoppas bara att mottagaren blir nöjd över julklappen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!