torsdag 3 mars 2011

3000st!!

Men OJ så roligt! 

Nu har det varit 3100 besökare här på bloggen sedan jag startade den 17 december 2010. Många av er vet jag inte alls vem ni är, en del känner jag privat, en del av er har jag "pratat" med via internet och en några är bara "vanliga" bloggare som återkommer till mig. 
Bland det roligaste som finns när man skriver en blogg är att få kommentarer, så om ni stannar förbi lämna gärna ett avtryck någonstans i bloggen. 

Och sedan kan jag inte hålla mig borta från att säga att idag har jag varit kreativ vid min nya maskin (igen). Det har blivit en väska till en kompis, men mer än så kan jag inte säga för att hon ska få den i helgen och jag vet inte om hon läser detta. Jag har också påbörjat ännu en mugrug och den hade jag tänkt hinna sy klart innan imorgon kväll eftersom jag även tänkt att ge bort den. På den mugrug har jag för första gången provat på frihands kviltning (freemotionquilting -FMQ) - SHIT vad svårt det var!!! 

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! 


PS. Jag hade tänkt hinna lägga upp lite bilder på mina nya tyger idag, men jag hinner inte det. Så jag hoppas att det blir på lördag. 




1 kommentar:

  1. Vad kreativ och duktig du är på att sy! Själv kan jag inte ens lägga upp ett par byxor...

    SvaraRadera

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!