måndag 7 februari 2011

Våren närmar sig

I helgen var det dans-mara här i Övik! 16 timmar dans på 2 dagar tillsammans med underbara vänner! Och på lördag var vi bjuden på taco middag hos Bobbo & Martin. Vi var 16 personer som åt middag tillsammans tror jag, det var väldigt trevligt och gott!
Men man kan inte komma på middag utan gå-bort-present, så jag hade sytt en brödkorg till dom. Hittade ett tyg i mina gömmor som jag gillade, det är av lite kraftigare struktur som jag tycker passar bra till korgar. Det bästa var att värdinnan hade en brödkorg på hennes "önskelista", så utan jag visste om det fick hon vad hon önskade sig! 


Tyget har stora fina ormbunks-blad och fjärilar på sig, riktigt vårigt!
Nu längtar jag efter våren och vad är då bättre än att kunna ta fram lite ljusa fina tyger och sy av?

1 kommentar:

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!