torsdag 18 oktober 2012

Tyguppdatering!

Ikväll har jag suttit och uppdaterat

 mitt tyglager här hemma!   


Det har ju hunnit passera en hel del olika tyger under det sista året. Några tyger har jag bara kvar en liten bit av medan en del andra har jag ett par meter av, hur det ser ut med tyget du är intresserad av meddelar jag så fort du skriver till mig. Jag väntar fortfarande på att få hem några fler tyger och kommer att fortsätta att uppdatera veckan som kommer. Aktuellt tyglager kan du se på min Facebooksida: NeoMa Design - Tyger





Just nu ligger det ganska många beställningar 
och jag har ett tillfälligt beställningsstopp! 


Men ni kan gärna maila en intresseanmälan så 
återkommer jag då jag kan börja sy till er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!