söndag 28 oktober 2012

Handgjorda saker & EB veckan

EB veckan är i full gång, hjälp till att sprida information om denna obotliga hudsjukdom. På EB föreningens hemsida kan ni varje dag läsa en ny berättelse av de som lever med EB.


Sedan har jag beställt hem fjärilar i samma stil som EB-broschen som jag kommer att stryka fast på bla mössor. 50kr/mössa kommer att gå direkt till EB-föreningen. 
Är du intresserad av en mössa med EB-fjärilen på? 
Skicka mig ett mail på med namn och adress så återkommer jag när jag har de i produktion! ♥



Nu kan ni även hitta mig på Handgjorda Saker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!