onsdag 21 december 2011

7500 besökare!

Jag trodde inte en gång att så många skulle vilja läsa min blogg
7500st!!  

Det är roligt att så många har besökt bloggen sedan jag startade för ett år sen och jag hoppas att ni fortsätter att läsa mina inlägg. Ibland är de kanske inte av så stort intresse, men någon gång nu och då kommer det lite roliga och bra inlägg!

Jag kommer att fortsätta dela med mig av olika tips och länkar som har med sjukdom EB att göra och självklart kommer jag att
                                                  visa upp de overaller jag syr till lilla F!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!