tisdag 5 april 2011

Behöver Er Hjälp!

Har fått en Hello Kitty dress till mitt förfogande och ska försöka 

 sy om den så att den blir mer EB-vänlig.

Men HUR ska jag göra? Jag behöver ER hjälp med tips, snälla!


Sömmarna ska så klart vändas utåt som vanligt, men hur ska jag göra med knapparna och öppningen vid benen? Jag vet att föräldrarna tycker att den bästa varianten av plagg är där de slipper dra det över huvudet på lilltjejen, så nu behöver jag lite tips! 

Förmodligen kommer det bli en hel del jobb och "re do" men det skulle vara roligt att lyckas sy om den så att dom fick en dress med Hello Kitty på. Jag har vitt och rött jersey-tyg för att kunna komplettera till dressen så att den blir fin. 






Linky Parties:
The creativeitch boutique - Sew Cute Tuesday
Funky Polka Dot Giraffe - Too cute tuesday
Vintage Wanna Bee - Talent Tuesday

1 kommentar:

Era kommentarer är alltid uppskattade! De får mig att vilja fortsätta att skapa!
Jag ska försöka att svara på alla era kommentarer, på ett eller annat vis! Tack för att just du kikade in!